Jesteśmy jednym z głównych graczy europejskiej branży parkingowej, któremu na przestrzeni ostatnich 60-ciu lat udało się zdobyć bazę lojalnych klientów w kilkuset europejskich miastach.
Podstawą strategii naszej firmy, koncentrującej się zarówno na odpowiedniej jakości planowania urbanistycznego, jak i optymalnym zarządzaniu siecią parkingów, są trzy filary:
Ciągłe doskonalenie jakości usług
Zapewnienie innowacyjnej gamy rozwiązań transportowych, pozwalającej na sprostanie zmieniającym się miastom
Ochrona środowiska i odpowiedzialność społeczna
Fakty i liczby
Dzięki takiemu podejściu Grupa Interparking realizuje plan spójnego rozwoju i wzmacnia swoją obecność w dziewięciu krajach europejskich: Polsce, Belgii, Holandii, Francji, Niemczech i Austrii (jako Contipark), Włoszech, Hiszpanii i Rumunii.
Wszystko to oznacza, że do dyspozycji naszych klientów jest niemal 1011 parkingów, obejmujących ponad 432 000 miejsc parkingowych w Europie.
Aby dowiedzieć się więcej o naszej firmie, zapraszamy na stronę Interparking Polska